Gpixel, ontwerper en leverancier van geavanceerde CMOS-beeldsensoren dat zowel kant-en-klare als volledig op maat gemaakte geavanceerde beeldsensor-oplossingen levert. Opgericht in 2012 en met kantoren in China, België en Japan zijn ze toegewijd aan het leveren van innovatieve en gespecialiseerde high-end producten voor industriële, professionele, medische en wetenschappelijke toepassingen.
Een volledige rebranding inclusief website om hun wereldwijde klantenbestand beter te kunnen informeren. Bestaande uit meer dan 20 technische productpagina’s en de mogelijkheid om zowel in het Engels als Chinees specifiek gerichte content toe te voegen.
First things first, ons branding team ging aan de slag met een volledige rebranding van het merk. Zowel het logo als de huisstijl werden zo onderworpen aan een meer Europese/Amerikaanse sfeer die voor het diverse klantenbestand van Gpixel benaderbaar is.
Voor de website werd WordPress gebruikt als snelle en gebruiksvriendelijke tool om de website op te zetten. Ook de klant zou zo zelf in staat zijn nieuwe content toe te voegen en te vertalen naar eigen believen.
Het resultaat? Een meertalige website die zeeën overbrugt en klanten op een overzichtelijke en duidelijk manier weet te informeren over de expertise en de producten van Gpixel. Een succesverhaal als je het ons vraagt.
#01273F
RÂ 1Â GÂ 39Â B 63
CÂ 100Â MÂ 80Â YÂ 47Â KÂ 54
#4A90E2
RÂ 74Â GÂ 144Â B 226
CÂ 70Â MÂ 38Â YÂ 0Â KÂ 0
Expertises
Cases
Laat hier jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op.